شرکت داروسازی پارس حیان، ” تولید کننده برتر “ به انتخاب انجمن داروسازان ایران    |    تقدیر شده به عنوان ” تأمین‌کننده مسئولیت پذیر “ از سوی شرکت‌های بین‌المللی    |    تقدیر شده به عنوان ” بالاترین درجه موفقیت در کارآفرینی “ در اجلاس کارآفرینان مالزی

اخبار و رویداد

تاسیس شرکت دانش بنیان کاوش حیان کیمیا پارس

بکارگیری تکنولوژی های جدید مانند نانو تکنولوژی در تولید مواد اولیه و همچنین استفاده از ذرات نانو در تولید محصولات ضدآفتاب آوازه شرکت داروسازی پارس حیان را جهانی کرد. با توجه به استقبال سایر کشورها به استفاده از محصولات با تکنولوژی نانو،  شرکت در زمینه صادرات این محصولات نیز فعال می باشد.

متخصصان پوست به نقش استفاده از ضدآفتاب ها در پیشگیری از سرطان پوست اشاره کرده اند. با توجه به کاربرد فیلترهای جاذب اشعه های مضر آفتاب در تولید فرآورده های ضدآفتاب، استفاده از نوآوری نانو به صورت ذرات تیتانیوم دی اکساید و زینک اکساید پیشرفت قابل توجهی در افزایش کیفیت، پوشش دهی و سبکی این محصولات روی پوست خواهد داشت. شرکت دانش بنیان “کاوش حیان کیمیا پارس” بعنوان زیر مجموعه شرکت داروسازی پارس حیان، در تولید مواد اولیه نانو نه تنها در کشور ایران بلکه در سطح جهانی نیز پیشرو می باشد.