شرکت داروسازی پارس حیان، ” تولید کننده برتر “ به انتخاب انجمن داروسازان ایران    |    تقدیر شده به عنوان ” تأمین‌کننده مسئولیت پذیر “ از سوی شرکت‌های بین‌المللی    |    تقدیر شده به عنوان ” بالاترین درجه موفقیت در کارآفرینی “ در اجلاس کارآفرینان مالزی

اخبار و رویداد

اسپانسر ویژه رقابت های دارت استان تهران

برگزاری مسابقات جام برترین های استان تهران در بخش بانوان و آقایان ” برند آردن سولاریس “ اسپانسر ویژه این دوره از رقابت های دارت استان تهران.

مسابقات جام برترین های استان تهران به منظور انتخاب بازیکنان اعزامی استان تهران به مسابقات قهرمانی کشور با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته دارت استان تهران، مسابقات جام برترین های استان تهران در بخش بانوان به میزبانی شهرداری منطقه ۱۶ به تاریخ 7 الی 10 آبان در تهران برگزار شد. این مسابقات که به صورت لیگ (یک دور رفت) برگزار شد، در پایان ” ماهور رجبی سفیر برند سولاریس “ با شکست دادن تمامی رقبا با ۲۲ امتیاز جایگاه اول را به دست آورد. 

شایان ذکر است مسابقات قهرمانی کشور بخش بانوان در تاریخ ۱۰ و ۱۱ آذر ماه به میزبانی شهر یاسوج برگزار خواهد شد، که برای تیم استان تهران آرزوی موفقیت داریم. در بخش آقایان نیز این مسابقات به صورت لیگ (یک دور رفت) برگزار شد و در پایان مهرداد سیفی با ۱۸ امتیاز جایگاه اول را به دست آورد.

برگزاری مسابقات جام برترین های استان تهران در بخش بانوان و آقایان